Asansör Arızaları ve Etkili Çözüm Süreci

Asansör arızaları için arıza hattımızı arayarak müşteri temsilcimize asansör servis kodunuzu bildirmeniz yeterlidir. Ancak meydana gelen arızanın en hızlı şekilde çözüme ulaşması ve asansörün yeniden hizmete alınması için bu ihbar yeterli değildir.

Bu aşamada bina yöneticilerinin de arıza ekibimizle birlikte olaya müdahil olması gerekmektedir. İyileştirme çalışmaları kapsamında bina yöneticilerine verilmiş olan eğitimlerin arızanın çözümünde pozitif etkisi olduğu ve arızların önemli ölçüde azaldığı saptanmıştır.

Arızaların çözümüne imkan veren bu uygulamanın oluşabilmesi için firmamız arıza yetkililerince, bina görevlinize arızaların nedenleri ve kapsamı hakkında detaylı bilgi verilmektedir. Bu neticede oluşan arızanın niteliği hakkında daha net bilgilere sahip olunarak gerekli yedek parça vb. teminleri yapılır, arıza kalıcı olarak giderilmiş olur.

Teslimat Aşaması

Asansörlerimiz